Foarte important! Retururile se realizeaza exclusiv prin intermediul firmelor de curierat! Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele juridice sunt exceptate de la OUG 34/2014
Conform O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Cumparatorul (persoana fizica) beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage din contractul la distanta cu Vanzatorul, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14 din O.U.G. nr. 34/2014. Perioada de retragere exprima in termen de 14 zile de la data la care Cumparatorul (persoana fizica) intra in posesia fizica a produselor. Pt returnarea coletelor va rugam sa ne scrieți exclusiv pe adresa de mail contact@besthoreca.ro sau sa completati FORMULAR DE RETUR.
Va rugam sa retineti ca din punct de vedere legal si din motive uneori independente de dorinta noastra, urmatoarele produse nu pot fi returnate:
a) Furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
b) Furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate;
c) Furnizarea de produse care sunt suspectibile a se deteriora sau a expira rapid;
d) Furnizarea de produse sigilate, care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
e) Furnizarea de produse care, dupa livrare, potrivit naturii lor, se amesteca inseparabil cu alte elemente;
f ) Produsele/ambalajele alimentare sau destinate contactului direct cu produsele alimentare cu ambalajul original rupt sau desigilat nu se returneaza! (Ex : pahare, tacamuri, farfurii, boluri, cutii meniu, caserole, folii alimentare, forme copt, cutii pizza, pungi si servetele de hartie, toate produsele comercializate vrac/neambalate etc)
In cazul in care una sau mai multe componente ale produsului prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri sau alte deficiente de natura externa, magazinul nostru isi rezerva dreptul in conditiile legii de a accepta returul cu scaderea contravalorii respectivelor componente.
Obligatiile Vanzatorului:
Vanzatorul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea Cumparatorului, fara intarziere nejustificata si in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Cumparatorului. Vanzatorul ramburseaza sumele mentionate DOAR in contul bancar indicat de Cumparator.
Obligatiile Cumparatorului:
Cumparatorul returneaza produsele fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data care acesta a comunicat Vanzatorului decizia sa de retragere din contract, cu exceptia cazului in care Vanzatorul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele.
Cumparatorul va expedia produsele doar printr-o firma de curierat (la alegerea sa) la adresa indicata mai jos.
Cumparatorul suporta costurile directe legate de returnarea produselor. De asemenea, Cumparatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea necorespunzatoarea a acestora. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost, cand au fost livrate (intacte, sigilate, in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele si documentele care le-au insotit). In cazul in care produsele returnate prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate care le diminueaza valoarea, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a nu rambursa Cumparatorului intreaga suma pe care a primit-o drept plata din partea acestuia. De asemenea, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a amana rambursarea contravalorii produselor pana la primirea produselor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate in termenul legal.
ATENTIE!
Toate cheltuielile de transport vor fi suportate de catre client, inclusiv in cazul neacceptarii returului sau a inlocuirii produsului.
Coletele cu ramburs nu vor fi acceptate! Conform legii române în vigoare, cheltuielile de transport pentru marfa returnată vor fi suportate integral de Cumparator!
Nu veți suporta cheltuielile de returnare:
- dacă primiți în colet un alt articol față de cel comandat.
Termenul de exprimare optiune de Retur in cazul Persoanelor Juridice este de maxim 3 zile (calendaristice) din momentul primirii coletului si doar in urma informarii asupra optiunii prin completarea Formularului de Retur. Dupa depasirea acestui termen returul nu mai este acceptat. In cazul confirmarii/acceptarii returului in termenul convenit, rambursarea sumelor este conditionata de perceperea unei taxe de procesare/rambursare/logistica in valoare de 10% din totalul sumei de rambursat. Taxele de transport nu se returneaza, acestea ramanand in sarcina cumparatorului.Toate celelalte conditii de ambalare si transport raman neschimbate!
Adresa Retur:
SC MILETI R.K. SRL
Str. Nicolae Titulescu nr 2-3
Ramnicu Valcea, jud. Valcea, 240131
Email: contact@besthoreca.ro
Tel. contact: 0771520315
FORMULAR DE RETUR