Toate coletele sunt verificate si sigilate de catre echipa noastra inainte de expediere. Daca coletele prezinta banda de sigilare rupta va rugam sa refuzati comanda! Refuzul comenzii se realizeaza foarte simplu in prezenta curierului printr-un proces verbal de constatare in care trebuie sa descrieti motivul refuzului. Dupa plecarea curierului nu se mai poate completa procesul verbal de refuz.
De regula, expedierea produselor marcate in stoc se face in 2-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii. Acest termen poate fi extins in functie de disponibilitatea produselor in stoc, disponibilitatea firmei de curierat, sarbatori legale, concedii, calamitati naturale (zapada, ploi, alunecari de teren, incendii etc), zile de Black Friday etc. In cazul in care termenul de livrare se va prelungi peste cel normal (2-5 zile lucratoare) veti fi anuntati telefonic cautand o cale de comun acord pt livrarea produselor.
Produsele cu specificatia - la comanda - au termen de livrare intre 10-30 zile , in functie de disponibilitatea din stocul furnizorului.
Produsele care figureaza ca - stoc terminat - nu se pot comanda. Acestea nu se afla momentan pe stoc si nici nu se cunoaste disponibilitatea lor.
Publicarea produselor pe site nu obliga la existenta lor fizica in stocul nostru. Pot exista diferente de stoc/stoc lipsa, caz in care veti fi anuntat prin intermediul adresei de mail pusa la dispozitie la plasarea comenzii, telefonic sau prin sms.
Comenzile primite si achitate online cu cardul sau prin transfer bancar au prioritate la expediere! Toate platile cu cardul sunt securizate 3D- secure si se fac prin procesatorul de plati LibraPay, fara costuri suplimentare din partea dvs.
Coletele vor fi expediate prin intermediul firmelor de curierat Cargus sau Sameday Curier.
Cost de transport : 16 ron pentru primul kg + 1.3 ron fiecare kg suplimentar.
Nu se platesc taxe pentru ambalaje sau km suplimentari!
Livrare se face de luni pana vineri intre orele 09-17.
Pentru comenzile foarte voluminoase sau cu extra greutate ( >= 25kg ) procesarea si expedierea sunt posibile doar cu plata prin transfer bancar sau on-line cu cardul.
In cazul in care cumparatorul nu este gasit la adresa mentionata, curierul va reveni la adresa de livrare dupa ce reuseste sa contacteze cumparatorul. In cazul, in care livrarea nu s-a putut efectua nici dupa o a doua incercare sau daca destinatarul refuza sa accepte expedierea, comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu.
In situatia, in care o comanda este returnata ca urmare a faptului, ca nu a fost ridicata de la curier, indiferent de motiv, ne rezervam dreptul de a nu onora o noua comanda decat cu plata anticipata integrala a comenzii respective. Ne rezervam de asemenea dreptul de a solicita plata costurilor de livrare, magazinaj, deteriorare etc. si vom incerca o solutie de rezolvare pe cale amiabila.